Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Kondorr | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin Kowalski adresSłubice zarejestrowany02.04.2007 @09:17:45 ostatnio na stronie21.01.2012 @11:52:05

Zdjęcie profilowe to wyraz mego uwielbienia dla Nolanowskiego Batmana albo raczej jego dwóch wrogów :P

Zacne dzieła kronik bitw konceptowych, nic tylko polecać: http://www.digart.pl/stuff/cabattle

Fan Star Warsów, amatorski filmowiec (http://www.youtube.com/kondorr) i fotograf... baardzo amatorski...
mam nadzieje, że się spodoba co tworze... z braku czasu jest tego niestety nie za wiele...

Swoją drogą chciałem wam polecić jeszcze profil tego pana:

DanteTDH http://dantetdh.digart.pl/

tego mojego ziomka też polecam (po nim mam aparat): Turyzel http://turikke.digart.pl/


A poniżej inni, których prace szczerze podziwiam:


Szczególnie tego pana foty polecam: Jacek Zeman http://zmn.digart.pl/
Takie portrety chciałbym kiedyś cykać: Veyroo http://veyroo.digart.pl/
Zmysłowo i erotycznie: Ameliaa http://ameliaa.digart.pl/ oraz Niezawistny http://niezawistny.digart.pl/
Przede wszystkim erotycznie: Fetish http://fetish.digart.pl/
Podoba się: Eric74 http://eric74.digart.pl/
Szczególnie polecam fotografie kobiet na schodach: Kamash http://kamash.digart.pl/
Świetna sesja "pokój z widokiem": Valmaar http://www.valmaar.digart.pl/
Co prawda akt męski mnie nie interesi, ale tutaj jest pare ciekawych, ale akty kobiece tego pana zdecydowanie preferuje : grzegorzzawadzki http://grzegorzzawadzki.digart.pl/
Laureat fotoerotyki Playboya: bartekwardziak http://bartekwardziak.digart.pl/
Giger i Beksinski w jednym: 22zdr http://22zddr.digart.pl/

Wykasowane z mojej galerii:
Aga5 (http://plfoto.com/zdjecia_new/1223762.jpg) wytłumaczenie usunięcia to nieciekawa tematyka oraz brak wartości artystycznych...

Pisze także recenzje filmowe:
http://www.slubice24.pl/recenzje

Słubicka Produkcja filmowa
http://www.horyzontstudio.eu


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.myspace.com/kondorr OnetSkypemkowalski1980 Gadu-Gadu6929263
digarty32 komentarze2536 posty na forum39

komputer / sprzęt
Nikon D70 (Nikkor 18-70 i Tokina Sz-X 60-300) & WACOM Graphire 4 oraz Sempron 3k+

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~yarosh    21.11.2007 @12:07:18
senkjuł
_______
trening czyni mistrza ale nie z każdego człowieka
~rekinek74    21.11.2007 @12:02:48
Tradycyjnie - dziękuję
_______
Jeśli wydaje Ci się, że wiesz wszystko to masz rację ..... wydaje Ci się.
~Bosun    20.11.2007 @20:09:42
jak tu ....CIEPŁO !!!!!!! super
_______
Anna Makowska
~rekinek74    20.11.2007 @15:41:01
Dziękuję Ci bardzo, pozdrawiam serdecznie.
_______
Jeśli wydaje Ci się, że wiesz wszystko to masz rację ..... wydaje Ci się.
~paweu    19.11.2007 @12:08:11
witam, zoom aliena i wewnetrznej szczeki zamieszczony
~paweu    16.11.2007 @10:30:42
dziekuje, ok, niedlugo wrzuce zoom'a
~rekinek74    15.11.2007 @14:03:19
Bardzo dziękuję. Pozdrawiam serdecznie
ostatnio edytowane: 2007-11-15 14:03:31
_______
Jeśli wydaje Ci się, że wiesz wszystko to masz rację ..... wydaje Ci się.
~bluephotos    14.11.2007 @14:33:20
Dziękuje. Pokaże bużke Pauliny obiecuje.
~olha    14.11.2007 @13:46:31
Dziękuję :D
_______
I hope the living is joyful and I hope never to return
!chris73    14.11.2007 @00:13:10
dzieki za ogladanie
~kristofer    13.11.2007 @17:58:30
Dziękuje i zapraszam ponownie Pozdrawiam
~GiP    13.11.2007 @08:26:55
fakt... i dziękuję:D
~GiP    13.11.2007 @08:14:13
jest to fragment calosci. i mogloby byc nie zrozumiale w kontekscie calosci (teoretycznie)
~pinchermartin    12.11.2007 @16:20:56
_______
...jestli w istocie szlachetniejszą rzeczą znosić pociski zawistnego losu...
~77    12.11.2007 @15:02:23
dzieki za odwiedziny, pozdrawiam
~Trreker    12.11.2007 @14:13:20
Dzięki za komentarz
~fingolfin5    11.11.2007 @17:16:34
dzięki za koment .....pozdrawiam
~archan    09.11.2007 @13:02:16
dzieki..
~EwaJaworska    09.11.2007 @11:37:44
dziękuję
~Art1000    08.11.2007 @14:37:52
bardzo dziekuje
_______
Czy masz alibi na okres, w którym nic nie zrobiłeś?
http://arturgawlikowski.pl
~marek1955    08.11.2007 @12:23:33
jeśli jest Pan zainteresowany to mogę przesłac moją broszurkę z technologią.
technika jest całkowicie manualna i ma 112 lat.
niestety na występujące prostactwo na digarcie, moja galeria jest w likwidacji i prowadzę tylko korespondencję kończącą z osobami zainteresowanymi dobrą fotografią. jeśli chodzi o linki odsyłam do google "guma arabska fotografia'
~Ishtar    07.11.2007 @15:31:04
właśnie obejrzałam sobie twoją stronę na youtubie hehe doobry filmik :D
_______
And for one second I lost my head and for one second,
I wished that you were dead...
~Ishtar    07.11.2007 @15:26:43
_______
And for one second I lost my head and for one second,
I wished that you were dead...
~Goodhuman    06.11.2007 @22:35:14
Dzieki imienniq za ocenki.Jedyny sekret tych prac to to ze rysowane sa w b.duzej rozdzielczosci wiec ruchy mysza sa juz mniej ograniczone.Rysuje ze zdjec a nie przerabiam ich.Czesto rysunek jest naszkicowany olowkiem,potem skan i heja...Masz moje slowo.
~Joku    06.11.2007 @15:01:48
a dziekowac
_______
ZAPRASZAM do Nowej Szokującej Teczki Mutującej: http://www.nowatm.w8w.pl
to coś fajnego: http://www.albesila.bo.pl i http://www.bestiariusz.Pl
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt